Mansoft logo
×


Bliv en del af Mansoft

Vi er et dansk IT-konsulenthus med over 200 funktionæransatte konsulenter og vi er i rivende udvikling både nationalt og internationalt. For til stadighed at kunne sikre vores kunder de rigtige konsulenter, søger vi løbende nye medarbejdere i hele Danmark. Du vil her på siden kunne følge med og se de ledige stillinger, som vi aktuelt tilbyder.

Mansoft’s medarbejdere får mulighed for at arbejde hos en lang række af Danmarks førende virksomheder og institutioner og har samtidig mulighed for at få spændende og forskelligartede opgaver hos vore kunder.

Mansoft’s forventninger til dig er, at du har en serviceminded indstilling til vores kunders opgaver og at du kan håndtere at arbejde i forskelligartede arbejdsmiljøer, samt at dine faglige kompetencer indenfor dit fagområde er på plads.

Finder du ikke den rigtige stilling lige nu, er du meget velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning, hvor du kort beskriver dine kompetencer.



Ledige stillinger Uopfordret

LEDIGE STILLINGER

Hvor: Holte Ansøgningsfrist: Løbende
Salgskoordinator

Trives du med mange bolde i luften, højt arbejdstempo, dygtige kollegaer samt spændende og varierende opgaver? Så er du måske vores nye salgskoordinator.

Mansoft er et IT-konsulenthus med over 200 medarbejdere. Vi leverer rådgivning, konsulentydelser og softwareprodukter til Top 500 virksomheder inden for den private såvel som offentlige sektor. Til vores hovedkontor i Holte søger vi en dygtig salgskoordinator, som vil være ansvarlig for en lang række opgaver, der får salgsafdelingen og samarbejdet med resten af organisationen til at fungere optimalt i det daglige.

Dine primære arbejdsopgaver

  • Koordinering af interne ressourcer i forbindelse med presales-aktiviteter, workshopafholdelse og større projektforløb
  • Bitand til tilbudsarbejde (research, koordinering og udarbejdelse frem mod aflevering)
  • Tekstproduktion og layout af tilbud og præsentationsmateriale
  • Varetagelse af dag-til-dag samarbejdet med Microsoft herunder rapportering og håndtering af diverse funding programmer
  • Koordinering af- og medansvarlig for udvikling og vedligeholdelse af aktiviteter med eksterne samarbejdspartnere
  • Koordinering af anvendelse af konsulenter, herunder specialister og eventuelle eksterne ressourcer i samarbejde med konsulentafdelingen.
  • Koordinering af samarbejde mellem salg og marketing i forbindelse med opdateringer af website, udarbejdelse og eksekvering af kampagner, erfa-gruppe aktiviteter blandt vores kunder, kundeevents med mere
  • Din profil

  • Du har relevant erfaring fra en tilsvarende stilling og/eller relevant baggrund og branchekendskab
  • Du besidder en høj faglig stolthed, søger selv ny faglig viden og sætter en ære i at levere kvalitet frem for kvantitet
  • Du har gode sprogkundskaber i både engelsk og dansk – og er en dygtig kommunikator
  • Du er åben, udadvendt og præsentabel
  • Du har højt drive og en kommerciel tilgang
  • Du er service- og samarbejdsminded
  • Du er systematisk arbejdende og evner at sætte dig ind i og have overblik over afdelingens forskellige projekter
  • Du er positivt indstillet, fleksibel og tilgår nye opgaver med godt humør
  • Du befinder dig godt i krydsfeltet mellem rutineprægede opgaver og nye, udfordrende opgaver - også når det går stærkt
  • Du er fortrolig og rutineret med Office-pakken, herunder i særdeleshed PowerPoint og Excel
  • Vi tilbyder

  • Fastansættelse
  • En afvekslende og udfordrende hverdag
  • Attraktiv lønpakke, der svarer til dine kvalifikationer
  • Pensionsordning, herunder sundhedsforsikring
  • Et uhøjtideligt arbejdsmiljø på vores hyggelige hovedkontor i Holte
  • Et godt sammenhold samt diverse sociale arrangementer
  • Ansøgning

    Kan du se dig selv som salgskoordinator hos Mansoft A/S, så send os din ansøgning og dit CV. Har du spørgsmål til jobbet, så er du meget velkommen til at kontakte Salgsdirektør Henrik Binzer på tlf. 29 38 65 25

    Hvor: Storkøbenhavn Ansøgningsfrist: Løbende
    Serviceminded IT-Supporter

    Vi leverer professionel support hos Danmarks største virksomheder og søger flere kolleger med både 1st og 2nd level erfaring.

    Mansoft A/S er et IT-konsulenthus med over 200 medarbejdere. Vi er i rivende udvikling både nationalt og internationalt, og for at kunne sikre vores kunder en fortsat høj kvalitet, søger vi nu nye kolleger, der kan levere den rette IT-Support til såvel private som offentlige kunder i Storkøbenhavn.

    Dine primære arbejdsopgaver

    Som konsulent vil du skulle levere en solid og stabil support hos vores Enterprise kunder, om det er on-site eller i helpdesk. Det forventes at man er udadvendt, præsentabel, top motiveret og super professionel. Du vil blive en del af et dygtigt konsulentteam der har til opgave at:
    • Arbejde med 1st og 2nd level support
    • Udføre on-site support
    • Betjene en servicedesk og supportere via telefon og/eller mail

    Dine faglige kompetencer

    Vi forventer, at du er:
    • Relevant it-baggrund med minimum 3 års erfaring inden for arbejdet i en helpdesk
    • Solidt kendskab til Microsoft teknologier, især i arbejdet med AD/GPO
    • Godt kenskab til ITIL principper og procedure
    • Erfaring i anvendelse af servicedesk systemer til registrering af requests/cases, vil absolut være en fordel

    Dine personlige kompetencer

    Vi forventer, at du er:
    • Serviceorienteret og forandringsparat
    • Ansvarsbevidst og går forrest ved løsningen af opgaver
    • God til at prioritere og skabe overblik – også i travle perioder
    • Videbegærlig og sætter en ære i at levere det bedste resultat
    • Top motiveret og super professionel
    • Vigtigst af alt er dog at du har et udpræget konsulentgen

    Vi tilbyder

    • En travl og afvekslende arbejdsdag
    • Attraktiv lønpakke, der svarer til dine kvalifikationer
    • Pensionsordning, herunder sundhedsforsikring
    • Opkvalificering og certificering
    • Et godt sammenhold samt diverse sociale arrangementer
    • Danmarks dygtigste kolleger

    Ansøgning

    Kan du se dig selv som IT-Supporter hos Mansoft A/S, så send os din ansøgning og dit CV elektronisk.
    Har du spørgsmål til jobbet, så er du meget velkommen til at kontakte Carl Johan Juul på tlf. 4547 4541/4221 2191.



    BLIV KONTAKTET