Case: KVUC

Omstrukturering af IT system, gav bedre udnyttelse af arbejdskraft

KVUC er en selvejende institution under staten, som tilbyder undervisning indenfor Almen voksenuddannelse, gymnasial supplering og forberedende voksenuddannelse. I skoleåret 2013/2014 havde KVUC 13.674 kursister igennem undervisningen, herudover er der mere end 500 ansatte.

KVUC, Københavns Voksenuddannelsescenter, har de seneste 4 år samarbejdet med Mansoft. KVUC har ca. 1500-2000 klienter, og er derfor afhængige af standardisering af processer for at mindske arbejdsbyrden hos de IT-ansvarlige.

"Vi havde, for 6 måneder siden en konsulent ude fra Mansoft, som stod for omstrukturering af en del vores IT system, i form af installation af to SCCM 2012 serverer. Efter omstruktureringen har vi virkelig mærket det fulde potentiale af SoftwareCentral. Jeg er positivt overrasket over hvor godt det fungerer og hvor stor en hjælp i min hverdag det er." siger Nagip Ameti, som er IT ansvarlig hos KVUC.

IT-afdelingens pres spredes ud på flere medarbejdere

SoftwareCentral giver virksomheden mulighed for at uddelegere arbejdsopgaver, som SCCM administratoren normalt sidder med, til de ikke-SCCM uddannede supportere i helpdesk. SCCM administratoren har stadig fuld kontrol med opgaverne, da han kan give helpdesk begrænset adgang til SCCM systemets funktioner.

"Der er ret mange fede funktioner i SofwareCentral. Jeg er specielt glad for udrulning af software med templates og skabeloner, det sparer mig meget tid i min hverdag. En anden ting jeg vil fremhæve er sikkerheden. Det er genialt at man kan styre hvem der har adgang til de forskellige funktioner, på den made kan jeg uddelegere opgaver til mine supportere uden at være nervøs for at de piller ved noget de ikke skal.

 

Konsulenterne er ekstremt dygtige, de ved virkelig hvad de laver og snakker om, og herudover er de også super venlige. Jeg vil klart anbefale Mansoft til andre virksomheder.

 

Det har gjort min hverdag meget lettere, jeg er ikke længere en flaskehals for alle IT-mæssige opgaver, nu kan supporterne selv gå ind og hjælpe med nogle SCCM relaterede opgaver. Samtidig har det gjort supporternes hverdag lettere, da de selv kan tage affære på opgaver, som de måske ikke før havde kompetencerne til at løse. SoftwareCentral’s interface er let og spiseligt, så vores supportere er meget glade for løsningen." fortæller Nagip Ameti.

Dygtige konsulenter, der ved hvad de snakker om

Hos Mansoft har vi ansat nogle af Danmarks bedste konsulenter indenfor SCCM. Vi lægger stor vægt på at vores konsulenter er kompetente og klædt ordentligt på til lige netop den opgave de bliver sendt ud til. Vores kunder står altid øverst på vores prioriteringsliste.

"Der er sjældent problemer, men hvis der en gang imellem opstår noget, kontakter jeg bare Mansoft’s konsulenter, som herefter hjælper mig igennem problemet. Konsulenterne er ekstremt dygtige, de ved virkelig hvad de laver og snakker om, og herudover er de også super venlige. Jeg vil klart anbefale Mansoft til andre virksomheder. De er venlige, hurtige og ikke mindst skide dygtige til det de gør" afslutter Nagip Ameti.

HØR MERE

MARTIN MØLLEGÅRD HANSEN

Markedschef
+45 31 53 32 97
mhan@mansoft.dk

Kontakt mig