Managed Service

Vi tager os af din IT-drift, så du kan fokusere på din forretning

Med en Managed Service aftale kan du fokusere på din virksomheds kernekompetencer, mens vi sikrer en driftsikker og funktionsdygtig IT-platform. Vi opererer indenfor 2 kerneområder: Client Management/Modern Workplace og Infrastruktur/Datacenter.

SERVICE DESK

En service desk skal løse problemer – ikke skabe dem. Derfor giver det god mening at outsource din service desk til nogen, der har prøvet det før. Slip for at spilde tiden, få tilfredse brugere og reducer dine omkostninger med Mansofts service desk.

Læs mere om Service Desk

ENDPOINT MANAGEMENT

Effektiv styring af virksomhedens endpoints er et af fundamenterne for jeres sikkerhed. Lad Mansoft sikre jeres endpoints og enheder.

Læs mere om Endpoint Management

Backend Management

‎Med Backend Management får du mest muligt ud af jeres systemer. Lad os stå for overvågning, opdateringer og backup af jeres back office systemer.

Læs mere om Backend Management

Hvorfor Managed Services?

Der er gode, forretningsmæssige perspektiver for din virksomhed i at have en serviceaftale med Mansoft. Du kan fokusere på din virksomheds kernekompetencer, mens Mansoft sikrer en driftssikker og funktionsdygtig IT platform.

Mansoft servicerer i dag en lang række større private og offentlige virksomheder. I et samarbejde med Mansoft nyder du gavn af følgende fordele:

  • Du reducerer dine omkostninger via en transparent prismodel med faste og forudsigelige omkostninger

  • Du får adgang til de dygtigste specialister med færdigheder og ekspertviden, du ikke har in-house

  • Du får IT systemer, der altid er opdaterede og sikret mod trusler udefra

  • Du forbedrer dine medarbejderes tilfredshed med jeres IT systemer, der er altid er tilgængelige og opdaterede

Hvordan er Mansoft’s Managed Services anderledes?

Intet IT system er bedre end den service, der følger med. Der er mange udbydere af Managed Services. Mange købere oplever desværre, at leverancerne ikke lever op til det, de er blevet stillet i udsigt.

Når Mansoft overtager ansvaret for din IT infrastruktur og supporten af dine IT brugere, kan du forvente følgende:

  • I sikrer jer en kort bindingsperiode. Vi mener at det skal være frivilligt at samarbejde om hele eller dele af driften. Vi overholder det vi har aftalt og I bindes ikke op på lange kontrakter som er svære at komme ud af.
  • Vi sender ingen ekstraregninger medmindre at en given opgave ligger udenfor den eksisterende aftale. Dette aftales naturligvis gennem dialog og vi sender intet uden at vi har givet håndslag på dette.
  • I er sikret fuld transparens på den månedlige ydelse.
  • Vi rådgiver og arbejder altid hårdt på at finde den rette løsning der modsvarer dine behov.
  • I kan forvente en pragmatisk tilgang til samarbejdet og I vil opleve, at vi løser eventuelle udfordringer sammen med jer.

KONTAKT MIG

ANETTE HARRISON RASK

Markedschef
+45 22 82 89 13
anra@mansoft.dk

Kontakt mig