Når der er mangel på support og services i IT går det ud over hele virksomheden. Opgaver hober sig op og behovet for at lukke sager der har ligget for længe, bliver større og større. Det er naturligvis ikke muligt at spå ind i fremtiden og det er derfor svært at forudsige hvilke supportproblemer, der skal løses i dag og hvilke der skal løses i morgen.
Mange supportafdelinger oplever at behovet for hjælp sker spontant og at problemerne opstår uventet. Men det definerer sjældent problemets omfang og størrelse. Der er nemlig forskel på om I har brug for medarbejdere der skal besvare supportopkald og hjælpe med standard-opgaver eller om I mangler mere specialiseret support med mere viden og erfaring, der gør supporterene i stand til at arbejde på 2. og 3. line support.
Vil du vide mere? Skriv til os
Fastansatte supportere
I Mansoft leverer vi fastansatte IT-supportere, der kan supportere på flere niveauer - og oplæring skal I ikke tænke på. Vi sørger for at have mandskab, der kan håndtere arbejde med 1st og 2nd level support, udføre on-site support, samt betjene en servicedesk og supportere via telefon og/eller mail.
Vores vidensportefølje er lang og inkluderer:
- 1. og 2. level support
- Arbejde med Active Directory (Entra ID) og GPO
- Office/Microsoft 365
- Kendskab til Azure, Intune og sikkerhed
- Udarbejde og vedligeholde dokumentation, guidelines og brugervejledninger til jeres software og hardware løsninger
- ITIL-processer
- Opsætning og servicering af brugernes maskiner
- Oplæring af andre supportere
- Kendskab til gængse service desk værktøjer
Mere end bare tekniske færdigheder
Én ting er viden – men hos Mansoft går vi lige så meget op i at kunne tale med mennesket bag behovet, som i de tekniske færdigheder. Vores grundværdi bygger på, at en supporter skal kunne kommunikere forståeligt, være løsningsparat og sætte en ære i at levere det bedste resultat. Det er vores opgave at gå forrest når opgaver skal løses, tage et ansvar og skabe overblik i både rolige og travle perioder. Kort sagt; det er lige så vigtigt at have kemi og skabe et match mellem jeres virksomhed og vores IT-supportere.