Outsourcing af supportfunktionen giver rigtig god mening. Det er krævende at drive en service desk, der virker. I stedet for at spilde tiden på ansættelser, vagtplaner, back log, supportsystemer og meget andet, giver det langt bedre mening at lægge opgaven hos nogen som har prøvet det før – så kan I koncentrere jer om de spændende opgaver.
Erfarne supportere, der er klar til at hjælpe jer
Vi har et team af uddannede supportere, der er klar til at hjælpe jeres brugere – med det samme. De dækker 1. og 2. line – og har stor erfaring i at yde support til alle typer slutbrugere med vidt forskellige IT-forudsætninger.
Single Point of Contact
Vi ved alle, hvor frustrerende det kan være at skulle forklare dit supportproblem og jeres opsætning igen og igen. Derfor lægger vi rigtig meget vægt, at I har et ’single point of contact’ – I har en eller flere dedikerede supportere, der kender jeres setup og jeres særlige forhold.
24/7 support
Har I medarbejdere, der arbejder på skæve tidspunkter eller behov for at være dækket ind i weekender og på helligdage? Vores support er tilgængelig, når I har behov for det – også selvom klokken er 22 en søndag aften.
Følg dine sager
Vi tilbyder selvfølgelig et omfattende rapporteringssystem, hvor du kan følge jeres sager. Vi udarbejder månedligt en rapport over jeres brug af supporten, så I har et overblik over brug og de problemer brugerne rapporterer.
Ingen lange kontrakter
Vi ved at tilfredse kunder ikke ønsker at skifte leverandør. Derfor har vi ikke lange bindingsperioder på vores løsninger. Tegner du et abonnement på vores service desk løsning er du ikke bundet længere end 3 måneder.
Service Desk Basis
Det får du med Mansofts Service Desk:
- ITIL baseret service desk
- Single Point of Contact (SPOC)
- 1. & 2. level support
- Fast Service level agreement (SLA)
- Almindelig kontortid (8-17)
- Dedikeret SDM & rapportering
Tilkøbsmuligheder
- Udvidet åbningstid
- Vagtordning – hverdage (17-8)
- Vagtordning – weekender og helligdage
- On-site support